diumenge, 16 de març del 2014

TCN. Travessia Catalunya nedant.

"El meu país és tant petit
que quan el sol se'n va a dormir
mai no està prou segur d'haver-lo vist.
Diuen les velles savies
que és per això que torna..."

Per que no ens passi el que li passa al sol  i puguem apreciar amb detall  la nostre costa, avui hem iniciat   la TCN, Travessia Catalunya Nedant,   amb   la primera etapa  de les setenta-set que alguns amics del col.lectiu Natació-BDN han proposat,  entre el   Pont del Petroli a Badalona i  el Port del  Masnou. Un gran repte!.
 
 

 

 
 
Al voltant de les deu, després d'aclarir  dubtes con  que el quitx és un vaixell, que la TCN és una travessia,  que  l'aigua està  mullada  i el corresponent brifing, hem començat l'aventura. El primer, tot i que la meva mare sempre em diu que de casa has de sortir pixat i cagat,  el que tothom ja sap...i que no ens enganyem, tothom ho fa!. Precisament avui m'explicaven un sistema revolucionari per solucionar el problema amb el neoprè posat.  M'ha fet pensar. Podríem produir centenars de neoprens amb velcros i foradets. Seria un èxit. Em forraría. Em convidarien  al Saló de les Piscines...com el Mark Zuckelberg al Mobile World Congrès. Un gurú del mon dels neoprens... . De sobte,  he notat com si als ulls es formessin unes esses barrades que no em deixàven veure bé... . Si ja sóc molt feliç...i  no tinc temps per més coses!!!! .Total.., que aquest ha sigut el motiu que ha fet que sortís dels últims.
 
 
Ha sigut una nedada molt agradable. Hem passat pel Bétulo, per Sa Sargantana, per Montgat... . M'ha sobtat la llarga parada de reagrupament  davant l'edifici de  Renault de Badalona, no se si és un dels patrocinadors ( que sapigueu que em vull comprar una Kangoo). Al final, el mar ha començat despertar, sha mogut una mica, però hem pogut arribar a destí sense novetat i fins al final...final ( roques de l'espigó). Avui han estat els primers set quilòmetres dels quatrecents i pico....
 
Felicito a tots!. Una gran aventura col.lectiva.

 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada