dimarts, 26 de juliol del 2011

De Xerta a Tortosa

Aquest cap de setmana hem participat a la travessia nedant al riu Ebre, de Xerta a Tortosa, la Baixada del Renaixement, una altre aventura finalitzada. Aquest cop em vaig trobar fatal.
Vaig sortir a l'sprint ( amb l'intenció de deixar ben lluny al meu company de nedades Quim... i al final  em va guanyar!, ;-)  ), no m'havia adonat que quedaven setze quilómetres de travessia, i logicament, entre la setmana que portava de mals per tot el cos i les bofetades que ens vàrem repartir els gairebé trescents nedadors  a la sortida, de seguida em vaig trobar molt carregat de braços i així vaig aguantar fins a Tortosa, a estones sol com un mussol i a sobre no hi havia manera d'agafar les corrents de forma correcte.
Entre els mil pensaments que et venen al cap quan estàs nedant una travessia de llarga distància, aquest cop em vaig "emparanoiar" amb un bocata de pernil, necessitava en aquell moment un gran entrepà de pernil denominació d'origen de Teruel, amb pa-tomata per descomptat, i la obsesió va arribar a tal punt que estava disposat a pujar-me a la primera canoa que passes pel costat o escapar-me de forma dissimulada pel marge del riu, però..... al veure a la llunyania les muralles de Tortosa,  em vaig centrar en arribar sense utilitzar cap mètode ilegal.
El resum no és positiu, males sensacions en general.....i això que no vàrem trobar sirulos..... no obstant  al veure la classificació i el temps tampoc ha anat tant malament: 1 hora 48 minuts.
 La meva idea era que aquesta fos l'última travessia abans de l'Estret però per endolçar el mal sabor de boca Dissabte m'apuntaré a anar del Masnou a Badalona nedant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada